Chronos – Technologia (Mystic Sound, 2015)


chronos_technologiaGdy nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo że o pieniądze… ale nie tym razem. Album jest za free!

Mimo dużej sympatii dla rosyjskiego muzyka (tak, muzykom odpuszczam) mam nieco zaległości w słuchaniu jego ostatnich albumów wydanych po duecie Venus vs. Mars. Przystopował mnie nieco nazbyt ambientowy „Helios”, ale spróbowałem oczywiście nowego tytułu, tak z ciekawości… a nuż…

…a jak już uderzysz w stół to nożyce się odezwą, więc posłuchałem najpierw raz, a zaraz potem drugi. I tym bardziej byłem zdziwiony, że wydawca Mystic Sound Records udostępnił na swoim Bandcampie album za darmo (lub jak kto woli co łaska).
Co prawda nie jest to zupełnie nowy materiał – to kompilacja numerów nagranych dla tej wytwórni, które ukazały się na różnych kompilacjach i płycie „We Are One”. Do tego jest to druga część planowanej trylogii (na bandcampie znajdziecie również za darmo część 1 – „Sirius” – to także jedna z moich zaległości). By jeszcze bardziej zachęcić to dopiszę, że utwory zostały nagrane ponownie i nierzadko różnią się mocno od wcześniej publikowanych wersji.

Chronos dobrze kojarzony z Altar records w tym wydaniu wypada mniej kosmicznie (co mnie cieszy) a bardziej downtempowo i transowo i dlatego zaczynam uwielbiać tę płytę… którą właśnie zacząłem słuchać trzeci raz. Co za magia!

 

 

http://www.discogs.com/Chronos-Technologia/master/807423
http://mysticsound.bandcamp.com/

Skomentuj

