[TESTER] Roni Size – Take Kontrol (Mansion Sounds, 2014)


RoniSize-Take_KontrolByć może się mylę, ale płyta tak kiedyś ważnego artysty przeszła zupełnie bez echa. Ukazała się w połowie 2014, a ja na nią trafiłem niemal rok po premierze.

Nie specjalnie mnie interesuje co w dnb się dzieje, ale tej klasy premiera powinna być zauważalna dla osób, które muzyką interesuje się w praktycznie zawodowo.

Dla mnie to kolejny gwóźdź do trumny tej nierozwijalnej stylistyki.
A sama płyta… dobrze brzmi i to jedyne co ją wyróżnia i odróżnia od tego co słyszałem 10 lat temu.

…ale fani są i może maja coś innego do powiedzenia.

http://www.discogs.com/Roni-Size-Take-Kontrol/release/6034161

Skomentuj

